duminică, 2 martie 2014

Gradinarind in pozitia de fandare si spargatul!


Inca din primele articole v-am prezentat ilustra mea sefa de grupa pentru care pupincurismul e felul principal, dar vineri mi s-a intamplat o faza de un pupincurism extrem, atat de extrem incat nu am putut sa concep ca exista astfel de persoane decat acum,dupa 2 zile in care am stat, m-am gandit, am inceput sa rad,m-am mirat si dupa m-am gandit iar.


Tutorele meu,mare om de altfel,vine astazi si ne ia la plantat de flori(doar 4 dintre noi, pentru ca noi doar pentru asta am venit la facultate).Ne chinuim noi sa ajungem la rondelul unde trebuiau plantate individele cand apare si el de dupa colt cu 10 ghivece de flori amarate de diverse culori.Vazandu-l ca se apropie, sefa mea face o remarca inteligenta: "Dar, domnule tutore, sa stiti ca astea nu-s flori bune.N-o sa reziste acum, trebuie sa luati petunii va zic eu ca doar stiu.De acum incolo intrebati-ma pe mine inainte sa le luati".Tutorele mirat se uita la ea o aproba mai subtil si incepe sa ne dea indicatii in legatura cu felul in care s-a gandit el sa i bagam florile in pamant.Bineinteles ca neconvenindu-i ei schema de lucru incepe si da indicatii despre cum ar fi mai bine ,mai simetric si mai estetic sa arate precum si distanta exacta in centimetrii la cat ar trebui plasate una fata de alta.Vazand-o asa entuziasmata, tutorele nostru i da lopata in mana si o pune sa sape, iar ea, din dorinta arzatoare de a demonstra obedienta sapa cu atata agresivitate incat improsca cu pamant pantalonii tutorelui nostru si a altui profesor venit sa ne asiste prin glume si batjocura si care i zice:"Bine sefa vad ca de mica ai crescut cu sapa in mana,sti tu miscarea,poate vi si pe la mine ca am niste rosii de plantat!"


Ne fofilam noi pe acolo mai in gluma mai in serios si incepe plantarea efectiva a florilor printr-o noua metoda pentru ca domnule, nu poti planta flori frumos stand in genunchi in fata lor trebuie sa le faci in pozitie de fandare cat mai expresiva si de sfoara.Daca nu faci cel putin de doua ori sfoara in fata profesorilor printre rondurile de flori ca sa vada ei acolo ce potential ai, plantele alea nu se vor planta niciodata.Cel putin asta ne-a dat exemplu ilustra noastra sefa care aparent il certa pe un coleg,uitandu-se la tutore cand vorbea si zicand:"Mai Borcan sti ceva mai bine nici nu veneai aici daca vi asa fara chef de munca si stai degeaba fara sa faci nimic!Lasa-i pe altii sa lucreze daca tu nai chef!"


Si acum eu stau si ma intreb:" CUM MA?!CUM POATE SA EXISTE ASA CEVA?!Inca nu reusesc sa constientizez daca asta a fost constient si intentionat facuta sau pur si simplu unii oameni sunt nascuti sa fie josnici si umili pana la gradu la care sa nu poti sa i mai scoti de acolo nici macar cu excavatorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu